Képzések a felsőoktatási intézmények dolgozói számára

A Tempus Közalapítvány a Campus Hungary program keretén belül képzéseket tart a konvergencia régió felsőoktatási intézményei oktatóinak és adminisztratív dolgozóinak is. A négynapos képzések mindenki számára ingyenesek. 

  • EU angol: A képzés a résztvevőket elsősorban az uniós és felsőoktatási szaknyelv tudatos használatára készíti fel mind írásban, mind szóban. Célja, hogy a résztvevők a képzést követően a külföldi hallgatókkal, vendégekkel magabiztosan kommunikáljanak angol nyelven hivatalos és kötetlen szituációkban egyaránt. Elsősorban felsőoktatási intézmények tanulmányi, nemzetközi osztályain dolgozó munkatársainak, valamint oktatóknak, doktoranduszoknak ajánljuk.
  • Honlap képzés: A képzésen a résztvevők olyan web-ergonómiai készségeket sajátítanak el, melyek segítségével a hazai felsőoktatási intézmények nemzetközi honlapjait naprakésszé, könnyen kezelhetővé és kereshetővé tudják alakítani. Cél, hogy a hazai oktatásban érdekelt külföldi hallgatók releváns információkhoz jussanak, ezzel is szolgálva a külföldi hallgatók toborzását az egyetem által kínált idegen nyelvű programokra és kurzusokra, elősegítve a felsőoktatási intézmény nemzetköziesedését. A képzés azoknak a felsőoktatásban dolgozó munkatársaknak szól, akik az intézmény/kar/tanszék nemzetközi honlapjának tartalmáért felelnek.
  • Interkulturális képzés: az interaktív képzés olyan készségek és képességek kialakítását, illetve elmélyítését teszi lehetővé, melyek hozzásegítik a felsőoktatásban dolgozó munkatársakat a külföldi hallgatók magyarországi integrációjára, valamint elméleti ismereteken és gyakorlati, úgynevezett sajátélményen keresztül szenzitivitást alakít ki a kulturális, szocializációs és egyéb különbözőségekkel, sajátosságokkal kapcsolatban. Olyan, a felsőoktatásban dolgozó oktatóknak, doktoranduszoknak és adminisztratív feladatokat ellátó munkatársaknak szól a képzés, akik munkájuk során rendszeres kapcsolatban állnak külföldi hallgatókkal.
  • Felsőoktatási marketing: a hatékony elméleti és gyakorlati tudást nyújtó és jó gyakorlatokat bemutató képzés során a résztvevők megismerkednek a felsőoktatást érintő nemzetközi trendekkel, képessé válnak intézményük nemzetközi marketing stratégiájának kidolgozásában való közreműködésre, illetve annak gyakorlati alkalmazására az intézmény nemzetköziesítése és a külföldi hallgatók számának növelése céljából. A felsőoktatási intézmények nemzetközi marketing tevékenységében érintett munkatársai számára ajánljuk.

Az aktuális képzési időpontokról és helyszínekről a Képzések - Négynapos  képzések menüpont alatt tájékozódhat.