Felsőoktatási marketing

Felsőoktatási nemzetközi marketing képzés felsőoktatási intézmények munkatársai számára

A Tempus Közalapítvány a Campus Hungary program keretében hatékony elméleti és gyakorlati tudást nyújtó, jó gyakorlatokat bemutató képzést szervezett felsőoktatási nemzetközi marketing témában. A kurzus során a résztvevők megismerkedhettek a felsőoktatást érintő nemzetközi trendekkel, képessé váltak intézményük nemzetközi marketing stratégiájának kidolgozásában való közreműködésre, illetve annak gyakorlati alkalmazására az intézmény nemzetköziesítése és a külföldi hallgatók számának növelése céljából.

CÉLCSOPORT

A felsőoktatási intézmények nemzetközi marketing tevékenységében érintett munkatársai számára.

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

  • Az országos projekt keretében összesen 4 képzés valósult meg.
  • A regionális projektben régiónként 1-1, összesen hat képzésre került sor.
  • A képzések alkalmanként 4 naposak és 30 tanórásak voltak.
  • A képzéseken való részvétel ingyenes volt.
  • Az országos képzéseket a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának oktatói tartották:
    • Kuráth Gabriella, PhD
    • Lányi Beatrix, PhD
    • Dr. Komlódiné Pozsgai Gyöngyi
    • Fojtik János, PhD
  • A regionális képzések oktatói:
    • Nyugat-Dunántúl: Dr. Egyed Krisztián, Némethné dr. Tömő Zsuzsanna (NyME)
    • Közép-Dunántúl: Klausz Melinda, Lehota-Szolvik Edit (PE)
    • Dél-Dunántúl: Dr. Nemeskéri Zsolt, Dr. Zádori Iván (PTE)
    • Észak-Magyarország: Dr. Molnár László, Gulyásné Dr. Kerekes Rita (ME)
    • Észak-Alföld: Dr. Pólya Éva, Dr. Szűcs Róbert Sándor (SzF)
    • Dél-Alföld: Dr. Révész Balázs, Dr. Prónay Szabolcs (SZTE)

LEZAJLOTT KÉPZÉSEK 

Az országos projekt keretében 4 képzés valósult meg összesen több mint 80 fő részvételével 2013. júniusában, októberében és novemberében, valamint 2014. januárjában. További információk:  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Konvergencia régiós képzések: